Wednesday, September 19, 2007

Strikketreff med swap

I går inviterte Heidi Kim til strikketreff igjen, bare at denne gangen var det noe ekstra kjekt som skulle skje. Det skulle være garnswap. Og for en som elsker gaver, var det midt i blinken. I utgangspunktet skulle det være hemmelig hvem man fikk gaven av, men etter 20 minutter tenker jeg at de fleste visste hvem gaven var fra =0)

Min "hemmelige" venn var Stillow, og jeg fikk et nydelig smykke som hun har laget selv, dette lå i en smykkepose, og to hesper med et ukjent garn (glemte å spørre hvilket garn det var) i flotte farger, i samme nyansene som smykket. Så nå må jeg lage et sjal eller et skjerf, slik at det matcher. Tusen takk, Stillow!!




Bildet lyver litt, fargene er ikke fullt så duse som på bildet, men se så fine!

3 comments:

Anonymous said...

Så fin gave du fikk. Den var ikke vanskelig å avsløre. Jeg har ingen anelse på hvem min venn var, men garnet var kjempeflott!

Kos deg med garnet og det fine smykket!!

Anonymous said...

Garnet er et ebaygarn, og de kalte det sokkegarn. Men da jeg spurte dem hva det var laget av fant jeg ut at det er 100 % ull... Kan tenke meg det blir kjempetøft som sjal! :-)

Anonymous said...

Veldig flott gave. Min var også veldig fin, fortsatt med hemmelig giver..