Sunday, August 31, 2008

Jeg har sydd!!!


Ikke har jeg symaskin eller noe, men jeg har SYDD! Det er vel ca hvert 5 år det skjer, og da er det min mor sin symaskin jeg bruker. Syns faktisk hvert 5 år er ofte nok, hehe.
Vi har jo fått Stoff & Stil her i Bergen, så da måtte jeg jo bare innom og se om det var noe som fikk meg til å få den store sylysten. Jeg ble ikke overmannet av sylyst, men fant noe pelsgreier som kunne være greit å lage et lite teppe av, til huspus. Ikke det mest avanserte, men gikk greit å få til. Verre er det at huspus ikke syns noe særlig om det. Han har funnet sitt favorittsted i huset, og det er på strikkemappen Kicki sydde til meg. Men fikk han til å ligge lenge nok på teppet, til at jeg fikk knipset et bilde (se øverst).


5 comments:

Anonymous said...

Så flink du har vært. Jeg synes rett og slett at du bare må donere strikkemappen den vesle sjarmøren... Eller eventuelt sy en ny til han.

Anonymous said...

Godt likt eller ikke, det var en artig idé!

Tove said...

Bare vær glad for at det er strikkemappen han har oppdaget og ikke undertøyskuffen! *ler*
Så nå ut som om han koste seg den lille stunden han sov på sitt nye teppe....

Anonymous said...

Folk bærer jo hunder i vesker, så hvorfor kan man ikke bære katter i strikketøymapper?

Anonymous said...

hehe, ja er ikke det typisk, de bare gjør akkurat som de vil og er slettes ikke takknemlige for noe<3

men kanskje når den blir mer hjemmevant, eller du kan jukse og spraye på catnip-spray