Tuesday, October 02, 2007

Jeg har blitt tagget

Jeg har blitt tagget av Lofothuldra.

1.Linkt til den som har tagget deg.

2. Fortell 7 sannheter om deg selv, litt forskjellig og litt rart.

3. Tagg 7 personer i slutten av blogginnlegget.

4. Legg en melding i bloggen deres og gi beskjed om at de er blitt tagget.


Her er 7 sannheter om meg selv:


1. Jeg tvinner håret ustanselig, Når jeg var liten var jeg nesten skallet på ene siden av hodet, pga tvinningen. Og min mor klippet seg kort, fordi jeg holdt på å tvinne håret av ho også.

2. Jeg klarer å ta tungen så langt ut at jeg rekker opp til nesetuppen..hihi

3. Jeg ELSKER sko, og kan gå/kjøre langt for å få tak i de!!

4. Jeg og min kjære kan IKKE delta i samme konkurranse/spill, så sant vi ikke er på samme lag, det blir det bare krangling og tøys av, begge tror at den andre fusker over en lav sko. Det positive er vel at vi er klar over det.

5. Sliter med nattesøvnen dersom jeg ikke har lagt frem klær til dagen etter.

6. Drømte en gang om å bli dykker, men ble erklært landkrabbe og sendt i dusjen av dykkerinstruktøren, som hadde kloremerker etter min desperate jakt etter luft.

7. Favorittdrinken min er Jægermeister blandet med Battery.



Dette var litt om meg, og sender videre til Lene, Heidi Kim, Merete, Stillow, Kicki, Tone og Lottemor

1 comment:

Lenedyret said...

Hmmm, må setja meg ned å finna ut kven 7 eg skal tagga. Kanskje eg må tvinga jentene på jobb til å byrja og :)