Friday, February 22, 2008

"Veksejakke"?

I april kommer det en liten jente til verden, og jeg håper hun vil like denne. "Veksejakke" fra boken til Nøstebarn. Har brukt annet garn enn nøstebarngarnet, da det er litt mer praktisk å kunne hive jakken i vaskemaskinen. Eneste problemet er at den ikke veks så fort...




Planen er å bruke knapper fra Snella & Petronella. De har utrolig mange fine knapper, de aller kuleste er de med ord på. Så i dag har jeg atter en gang vert på knappejakt, først en tur ut til Hillesvåg Ullvarefabrikk. Der fant jeg noen, men manglet fortsatt noen for å realisere planen min. Deretter gikk turen til butikken Mint i sentrum, og der fant jeg vel egentlig litt for mange knapper... Men, det er jo alltid kjekt å ha noen på lur, er det ikke?

4 comments:

Anonymous said...

Er jo ikke mye igjen på voksejakken nå. Sett inn høygiret så er den ferdig før du vet ordet av det :) De knappene var knalltøffe, men koster de virkelig 30 kroner per stykk?

Eva said...

Helt herlige knapper! :D

Anonymous said...

Jammen klarte du ikke å kjøpe flere knapper enn meg! De er veldig kule. Jeg måtte selvsagt ha meg en Modesty Blaise-knapp også. Godt å ha på lur, man vet jo aldri når det er greit å ha henne på lur..

Monstermønster said...

Vanvittig kule knapper! Takk for link!