Sunday, December 02, 2007

Broderitråd

Har jo som tidligere vist her, meldt meg på Stitch 2008, og å brodere er ikke noe jeg gjør hver dag, for å si det sånn. Så jeg har handlet inn litt tråd. I MANGE farger, ikke bare grått, hvitt og sort. Har sett at første mønster allerede er lagt ut, men for min del, må jeg vente litt til.. Men jeg gleder meg masse.


Fikk også med meg hjem litt mer den dagen. Et hefte Simply Knitting!! Møtte på, ikke helt tilfeldig, Vivi som allerede hadde kjøpt dette heftet. Det kuleste med hele heftet var at det var mønster til å strikke sauen Shaun og noen av vennene hans. Garn er allerede bestilt fra utlandet et sted.

3 comments:

Anonymous said...

Gleder meg til vi setter i gang, selv om jeg har en mistanke om at det er mye pirk... Håper garnet kommer snart.

Lenedyret said...

Eg må få ein kopi av Shaun-mønsteret. Eg diggar den sauen :)

merete said...

Nydelig samling med brodergarn :-)